niedziela, 4 stycznia 2015

Zapowiedź rozdziału XI

(...)Chcesz wiedzieć, że nie mogę spać, ponieważ cały czas myślę o Tobie i o tym co się stało tamtej nocy, kiedy było zebranie Rady? A może chcesz usłyszeć jak bardzo się boję o Ciebie, o to czy nic Ci się nie stanie dzisiaj na przyjęciu? Albo o tym jak bardzo chcę, żeby wszystko było normalnie, żebyśmy mogli ze sobą  normalnie porozmawiać , spędzić czas bez kłótni ale wiem, że jeżeli tak się stanie to będziesz w ogromnym niebezpieczeństwie. Nie mam na myśli tego, co inni będą mówić o nas. Mam na myśli siebie samego, ponieważ to ja jestem dla Ciebie największym zagrożeniem. Dla Was wszystkich. Chcę, żebyś to w końcu zrozumiała, że musisz się trzymać ode mnie jak najdalej to możliwe ale kiedy walczymy musimy być razem i tylko wtedy. Co chcesz jeszcze usłyszeć?


Rozdział jest w trakcie pisania. Nie wiem kiedy dokładnie się pojawi ale się pojawi. Miał być w trakcie przerwy świątecznej ale nie dałam rady. Winą jest moje lenistwo, ponieważ kiedy człowiek wraca do domu na święta o nie ma ochoty na nic innego jak słodkie nic nie robienie. 
Ja tak właśnie spędziłam większość przerwy świątecznej. Drugą część wykorzystywałam na zrobienie wszystkiego co miałam zrobić na uczelnie ale i tak jeszcze wszystkiego nie zrobiłam.
Dlatego piszę jeszcze raz: Rozdział będzie ale nie wiem kiedy.
Przepraszam.

3 komentarze:

  1. Zapowiada soe swietny rozdzial. Czekam. <3. Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiedź jest, teraz tylko next, kiedy wstawisz????

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz nie moge sie doczekac :-)

    OdpowiedzUsuń